BENT U TEVREDEN MET JENNY'S? LAAT HET ONS WETEN VIA ONS GASTENBOEK.
Nieuw bericht
Gastenboek
41 berichten op 9 pagina's
Stephanie de Boer
22-03-23 18:57:40
Voor mijn moeder die 81 werd/familiedag heeft Jenny een vanille frambozentaart gemaakt. Er waren door familieleden ook taarten gemaakt, maar deze was toch echt als eerste op. De taart zag er niet alleen aantrekkelijk uit, maar hij was ook nog eens heerlijk!
Dus zeker een aanrader. De taart wordt bij Jennysbakery met liefde gemaakt. Bedankt Jenny!
Dus zeker een aanrader. De taart wordt bij Jennysbakery met liefde gemaakt. Bedankt Jenny!
Danielle Van Dalen
08-03-23 09:19:14
Heerlijke cashew taart besteld voor mijn verjaardagsfeest. Iedereen heeft er van genoten! Echt zeker een aanrader!
Kevin Bisshop
05-03-23 13:09:05
Een geweldige tulpentaart besteld bij Jenny!
Prachtig eindresultaat en heerlijke smaken.
Communicatie is ook erg goed.
Een aanrader om iets lekkers bij Jenny te bestellen!
Groetjes Kevin
Prachtig eindresultaat en heerlijke smaken.
Communicatie is ook erg goed.
Een aanrader om iets lekkers bij Jenny te bestellen!
Groetjes Kevin
Acela Kes
03-03-23 18:21:45
Kokostaart was heelijk!
Tanja
20-10-22 13:31:13
De pasteitjes waren heerlijk!!!